8.4.09

gOoD LuCk........


Jam menunjukkan hampir satu setengah pagi...aku lak still duk dan menelaah buku 'land admin' dan pegang beberapa helaian soalan past year...Aaarghh!!!tension giler..lagi2 study pasal law ni... Mggu ni adalah 'study week'..sume student demam..demam exam r katekan..aku je yg x demam2.. sebab tu lah agaknye study punye study x gak masuk dalam kepala otak aku ni..'apelah dosa ko ni wan oi!'.susah jadi manusia yg bernama ' mohd iszuwan' ni..suka study last2 minute..

Nak wat cam ne..x sempat study..busy ngn assgmt r,project,proposalnye lain,meetg sane sini,dll..so aku study sambil wat assgmt ngn project r..nak bersosial ngn member2 jauh sekali..bile wat kerja in grouping tulah yg dikatakan sosial.Sambil siapakn tugasan,time tulah kitorang bercerita,lepak,makan sama2,gossip(ingat lelaki x pandai gossip?) dll.Huhuhu...

Byk 'benda' yg perlu aku khatamkan sebelum kaki ini melangkah ke dewan exam...xpe2 wan...masih ade mase lagi...walaupun aku ni x lah sehebat 'Albert Einstein',tapi aku yakin aku leh wat lebih baik dari exam2 yg lepas...'alah wan,kate nak jadi construction manager lah,nak jadi consultant lah tau pembida hartanah lah'...'so this is the 1st step tuk mencapai impian ko yg menggunung tu Wan oi!!!'

Ok2 lah..aku pun x tau ape yg aku merapu ni..actually entri kali ni aku nak wish good luck
kat member2 aku...x kisah lah coursemate ke,course2 yg lain ker,junior ke,senior ke,budak2 cina ke,india,international student kat hbp ni,atau member2 lame aku yg ade kat UPM,UPSI,UTM,UM,UUM dan mcm2 U r yg ade kat Malaysia ni..Wish ni gak tuk member2 aku yg ade kat poli,ILP,maktab atau mane2 IPT n sape2 yg kenal aku yg akn exam dlm mase terdekat ni...semoga kalian semua diberi petunjuk oleh Allah n dilapangkan dada untuk menjawab soalan2 exam n seterusnya dapat result yg terbilang k....mintak maaf 0-0...semoga dapat menjawab soalan ngn mudah..bye...

"GOOD LUCK FOR THE EXAM"

#blogger ini akan berehat seketika dari penulisan blog untuk memberi laluan kepada study n exam...Insya-ALLAH...semoga dipermudahkan oleh-NYA..Amin...

2 comments:

penguin kutub said...

semoga dapat keputusan cemerlang dan diberkatiNya..insyaAllah..jgn luper menara berkembar seterusnya di johor yer...huhu

isz_one said...

insya allah...same2 kita berdoa yer penguin...nampaknye exam ni adelah exam yg last kan???lepas ni bile nak jumpe..heh.mesti rindu kat wan yg kuat bergossip ni an?e.. ingat lagi pasal menara tu ek..heheh insya allah...