23.4.09

bYe SeM 4...




Hari ni hari last aku exam...hari last gak aku kat USM ni tuk sidang ni....terlalu byk kenangan pahit dan manis sepanjang aku bergelar mahasiswa sejak 2 tahun yang lalu.....terlalu cepat masa berlalu...
Sepanjang aku kat sini telah mematangkan aku dlm semua perkara...mematangkan aku menjadi seorang remaja kepada seorang dewasa...seorang yang x tau ape2 kepada org yg banyak tahu tentang perkara...
Kat cini aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada roomate aku Nazri..terlalu byk cerita pahit dan manis yg kita berkongsi bersama-sama...terlalu byk yang dia tolong aku tatkala aku berada dalam kesedihan dan kesusahan.....tatkala dia menjadi tpt berbual n meminta pendapat....n selalu guna kereta dia yang cantik tu...hahah
Hari ini sebelum aku bertolak balik ke kampung aku gi makan ngn roomate aku n kawan chinese seperti ah fak,siah,n ceh wei.Best giler... saat2 terakhir bersama diorang lah katekan.....
Lepas ni aku x tau bile lagi nak jumpe roomate aku n kawan2 dia..begitu gak kawan2 aku yg akan grad lepas ni terutama Ding,Kak Ana,Kak Waheeda n Asma fIzik...selamat maju jaya semua...
Semoga kalian semua sentiasa bahagia n dapat mengecapi impian kalian semua......
Kepada kawan2 aku yg sealiran,jumpe lagi next sem...lepas ni aku jadi senior.hahaha..oh yer..jgn lupe doakan kejayaan praktikal aku kat salah satu 'construction firm' kat johot cuti sem ni..bye..see u next sem...

No comments: