20.2.09

tRiP tO nAtIoNaL pArk:KuALA tAhAN



Alhamdulillah..akhirnya boleh gak aku upload gambar2 ni setelah beberapa hari aku try..maklum lah guna USM Hotspot.Huhu...welcome to Apex University.Hahah....
Aku cume nak kongsi memori yang baru kitorg lalui iaitu dari 13/02-15/2/2009. Kitorg ada trip ke Taman Negara yang dikelolakan oleh Sr Dr Illias Said....semua student Construction Management joint...so aku nak tunjukkan beberapa keping gambar yang boleh upload...tengok r mcm mane 'giler' nye perangai kami....(KENANGAN TERINDAH).

Kalau nak tau ni lah yang dikatakan 'next top model'..kat hutan pun tetap possing maut punyer!!!!
Disinilah tempat kami menginap sepanjang 3 hari 2 malam kat sini...selesa lah gak. Setimpal dengan bayaran kami...
Semasa aktiviti 'jungle trekking'...best tu..dah lame x wat aktiviti mcm ni.Melihat flora n fauna ciptaan Allah...
Sampai jer kat Taman Negara masing-masing ambil tempat untuk bergambar...ni lah budak2 CM yang memang 'giler' bergambar....
Ha...yang ni lak kitorg gi memancing waktu tgh malam....tunggu punye tunggu x dapat gak ikan...agaknye ikan pon takut ngn kitorg.Huhu...bukan main semangat lagi...
Ni aktiviti yg paling best sekali...meredah jeram..semua basah termasuklah Dr Illias n foreign student dari Sudan ni....sampai ade handphone n kamera budak2 ni yg masuk air...kecian...
Aktiviti ni lah yang ditunggu -tunggu.'Canopy Walk' atau jalan di titian gantung yang mempunyai ketinggian 450m-500m.Antara yang tertinggi di Asia...tapi ade gak budak ni yang gayat sampai nak nangis..hai Ratna, tak gayat ker??????control cun lah tu....

Ni dia wirawati2 CM yang berlagak diva bile berdepan dengan kamera....x tau buaya menanti diorang..hahhaah...
semasa lawatan ke perkampungan orang asli...eh mana satu student usm,mane satu org asli ni....x dapat beza r..sape lak yang pangku baby tu..adakah itu anaknya????



Semoga kenangan yang baru dilalui menjadi kenangan terindah n cukup untuk me 'realese tension' yang berserabut dalam kepala...lepas ni time to busy balik...gd luck....

2 comments:

Anonymous said...

aku tau ko nak kutuk aku tu..haha xper2...aku xtau pun yg aku gayat sebenarnya..hehehehe..tu la the other side of me!!!

isz_one said...

tau x per...sebenarnye aku nak kutuk ko..tapi x sampai hati..nasib baik gambar ko x leh upload..kalu x..pecah rahsia
heheheheheh