4.8.09

kEmBaLi LaGi.....

Alhamdulilah....akhirnya aku kembali semula dalam penulisan blog...setelah berehat panjang kira-kira 6 minggu. Berehat kerana ke 'busy' an aku mengalah kan menteri..hehe...sibuk dengan Latihan Industri selama 12 minggu di Lembaga Kemajuan Johor Tenggara(KEJORA).
Then setelah masuk sem baru,terus dapat projek studio yang memerlukan komitmen yang tinggi untuk menghasilan projek yang berkualiti..insya Allah..lepas tu busy lak ngn 'kerja-kerja persatuan' ditambah lagi dengan laptop yang problem,wireless x boleh connect dan trip ke Tasik Kenyir & Kuala Terengganu yang menyebabkan aku tidak berkesempatan masa menaip 'entri' baru dalam 'THE OTHER SIDE OF ME'....
Tapi sekarang,InsyaAllah aku akan kembali aktif dalam penulisan blog yang akan membawa manfaat kepada semua dan tentu sekali aku akan banyak cerita tentang program2 terkini PERGERAKAN PERKHIDMATAN MASYARAKAT(PPMUSM) yang aku kasihi....

'Sampai jumpa di lain entri'

No comments: