18.1.09

Muhammad Hadi Hazim

Minggu lepas (7 Jan 2009) aku dikejutkan sebuah berita gembira. Aku mendapat mesej dari kakak aku pada pukul 2.15 pm...pada waktu itu aku berada dalam bilik kuliah....syukur ALHAMDULILLAH...kakak aku sudah selamat melahirkan anak sulungnya di Jitra disamping suaminya yang dikasihi...aku lak x sabar2 nak gi jenguk dia...kalau boleh time tu jgk.Tapi masa mencemburui aku dengan projek,assgmt & proposal yang x siap2 lagi...
Hari ini(13 Jan 2009) aku gi rumah kakak aku kat Jitra kerana kelurga sebelah suaminya membuat aqiqah..aku pun pergi walaupun ari tu aku terpaksa skip kelas..hehe...sampai jerk at sane aku terus jumpe kakak aku ngn baby baru tu..comel gler...macam Pak Tam(panggilan anak sedare kat aku).Aku memg nak gi coz family aku dari johor tidak dapat datang coz terlalu jauh..so aku wakil dari keluarga aku r n bagi support kat kakak aku..oh yer..name baby baru tu Muhammad Hadi Hazim...sedap name tu...
Aku tanye kat kakak n abg ipAr aku nape pilih name tu,mereka cakap supaya dah besar nanti boleh jadi pemimpim...INSYA-ALLAH....semoga baby baru ni dapat didik untuk menjadi manusia yg berguna dan berjaya seperti ibubapa nya yang sekarang menjadi tenaga pengajar di matrikulasi dan sekolah menengah...semoga jgk family ini sentiasa berada didalam lingkungan hidayah ALLAH....Amin...
Jumpe lagi baby......tggu kehadiran Pak Tam k....

No comments: